♦Michael just went to heaven to teach God how to moon walk.♦

Komentáře

1 Diana Diana | 11. ledna 2010 v 21:36 | Reagovat

Achjo,měli spolu zůstat,on ji miloval,to na Michaelovi bylo vidět,vždy když byl s Lisou zářil.
Možná by dnes bylo vše jinak.

2 Elle Elle | 11. ledna 2010 v 21:58 | Reagovat

[1]: Di, asi se to mělo stát... Ona by to nezvládla...

3 Roccío Roccío | 11. ledna 2010 v 21:58 | Reagovat

"Keď svoju moc použil na niečo dobré, bolo to to najlepšie. A keď ju použil na niečo zlé, bolo to naozaj, NAOZAJ zlé." Nečtu ten text poprvý, ale tahle věta mi pořád vrtá hlavou... Co si pod tim mám představit? Jediný, co mě napadá, je nějaký citový vydírání, což by mě ale ani moc nepřekvapilo... Co myslíte?

4 Elle Elle | 11. ledna 2010 v 22:04 | Reagovat

[3]: To je právě to ono... Tím chtěla říct, že si nenechal kydat na hlavu. Myslím, že pomsta mu taky nebyla cizí, alespoň nějaká... Tím chtěla prostě říct, že dokázal milovat, velmi. Ale když někdo zradil jeho důvěru a oklamal ho, byl tvrdý. Což k jeho povaze sedne :).

Jinak prý měl ve svém úmrtním listu případný kontakt na sestru LaToyu... Všichni se pořád bavíme o Janet atd. Ale možná na tom nebyl špatně ani s LaToyou :)...

5 Di Di | 11. ledna 2010 v 22:16 | Reagovat

Jj,on takový určitě byl,ale nedivím se. Určitě ve svém životě poznal hódně zklamání,počínaje McCartnym.

6 Pablla Pablla | Web | 11. ledna 2010 v 22:18 | Reagovat

stejně jako Elle-taky sem nikdy neviděla Majka jen z jedné strany-jako anděla...ale i jako ČLOVĚKA..se všemi dobrými i negativními vlastnostmi..a ty Majkl určitě měl a spoustu...věřim, že ho fakt milovala a on ji..jen to prostě nešlo..málokdo by na to měl sílu a podle mě šla Lisa, kam nejdál mohla, jenže dál to prostě nešlo...

7 Di Di | 11. ledna 2010 v 22:24 | Reagovat

[6]:
Vždyť já Lisu nikterak nezatracuji. Naopak jsem ji za Michaelovo tehdejší štěsti vděčná.
Tak jako Ty A Elle,jsem Mika vnímala jako člověka s dobrou,i tou horší stránkou,ale to ho dělalo ještě LIDŠTĚJŠÍM A ROZTOMILEJŠIM NEŽ byl.

8 Markéta Markéta | 11. ledna 2010 v 22:27 | Reagovat

Moc pěkně řečeno. Jen drobnost, Lisa říká, že od něho musela odejít, nedokázala ho zachránit a Michael ve svých hovorech s rabínem říká, že velkým důvodem rozvodu bylo to, že on chtěl děti ona ne. Nezáleží na tom, jen mne to napadlo. Jinak je vše moc hezky řečeno. Škoda jich.

9 Di Di | 11. ledna 2010 v 22:33 | Reagovat

Mám pocit že Lisa už děti měla ne?
To byl asi důvod proč už nechtěla další,ale myslim že háček byl jinde než v dětech,jak tvrdil Mike,i jinde než tvrdí Lisa.

10 šenková petra šenková petra | E-mail | 11. ledna 2010 v 22:56 | Reagovat

Je to zvláštní,ale jakoby jí to sudičky předpověděly,že v životě přijde o dvě blízké osoby stejným způsobem.

11 Di Di | 11. ledna 2010 v 23:07 | Reagovat

[10]:
To je fakt,vezmi si jak to bolí nás.
Jí chudinku to musí bolet dvojnásob:-(

12 Elle Elle | 11. ledna 2010 v 23:19 | Reagovat

[8]: Jo, asi to tak je. Prostě někdy láska nestačí... Ona měla dvě malé děti, a asi tak rychle další nechtěla. On je moc chtěl. K tomu podle mě viděla ty zmije okolo něj, upozorňovala ho, aby žil opatrně jako ostatní lidi, nenechal sebou mávat, ale to ho dělal vyjimečných. Ta jeho dobrota a naivita. Pak ovšem přišlo probrání... Už se nemohl schovávat za masku Petra Pana, To by byla cesta k záhubě. Musel se začít chovat "dospěle". Myslím, že mu k tomu děti pomohly.

13 Elle Elle | 11. ledna 2010 v 23:20 | Reagovat

[6]: Taky jsem k tomuto pohledu nepřišla jen tak. Chtělo to čas, ale teď vím, že ani on nebyl dokonalý a lépe ho chápu... Ostatní se na něj dívají moc srdcem :).

Jinak, jak se máš? Dlouho jsi tu nebyla :).

14 Elle Elle | 11. ledna 2010 v 23:23 | Reagovat

[11]: Koukám, že proběhla změna nicku. Moc hezké. Diana je krásné jméno :).

Lisa je chudák. Dětsví na nic, dospělost taky. Žít s pěti bodyguardy před pokojem v dětsví a ve stínu otce a později manžela, kterého miluješ a snažíš se ho chránit, není jednoduché.

Taky si užila svoje... Je to strašně hodný a citlivý člověk. Moc pomáhá a s Michaelem se k sobě hodili... Jsou to jemné, křehké a dobré duše.

15 hanylen hanylen | E-mail | 12. ledna 2010 v 0:54 | Reagovat

Díky Elle za další střípek do mozaiky skutečného Michaela Jacksona. Asi dokázal být anděl s dáblem v těle, když to bylo třeba. Jeden z meteorů, který jsme mohli sledovat a to bylo úžasné. Lisa s ním žila a proto ho nevidí jen z té jedné stránky. Ten článek je upřímný.

16 Pablla Pablla | Web | 12. ledna 2010 v 6:16 | Reagovat

[13]: ahoj, mám se už celkem v pohodě, tak nějak sem se se vším už smířila:) aa, to neni pravda, že sem tu dlouho nebyla...sem tu nlezlá pořád, jen sem dlouho nic nepsala:D nějak sem neměla asi čas..:)

17 Di:-D Di:-D | 12. ledna 2010 v 7:14 | Reagovat

Změna,mé jen jsi mi tím"Di" připoměla dobu kdy jrem žila s našima.
Sestra byla líná vyslovovat Diano,tak si to zkrátila na Didi:-D

Jj,proto jsem Lisu nikdy nezatracovala. Ale obdivovala.
S Michaelem muselo měkdy být těžké žít.

18 katarinah katarinah | E-mail | 12. ledna 2010 v 11:37 | Reagovat

na konci to Elleanor povedala tak krasne ze nemam co dodat

19 EllE EllE | 12. ledna 2010 v 13:20 | Reagovat

[18]: :). Cítím, že to co stalo je správné. Svůj život prostě prožil o dvacet let dřív...

20 Di:-Dana Di:-Dana | 12. ledna 2010 v 13:59 | Reagovat

Nejprv si měl vychovat děti.
Elle,ty ho potšebují nejvíá.,

21 EllE EllE | 12. ledna 2010 v 14:45 | Reagovat

[20]: To je pravda. Doufám, že se nedají na zcestí a bdou žít čistý život.

22 miška.hanuška miška.hanuška | E-mail | Web | 12. ledna 2010 v 15:09 | Reagovat

[2]: Taky si myslím..

Jinak proti Lise jsem nikdy nic neměla :), řekla to moc hezky.
A když jsem se dozvěděla o tom že Michael zemřel na předávkování tak sem si okamžite vzpoměla na to co řekl v knize Moonwalker "Nechci skončit jako Elvis a další velikání.."
Je to hrozně smutný, ale je to tak a štve mě to, samozřejmě že na Michaela toho bylo moc a všechen tlak a novináři a příprava na koncerty bylo určitě hodně těžký a že chtěl aspoň na chvíli 'vypnout'je jasný, áchjoo...

23 Diana Diana | 12. ledna 2010 v 15:25 | Reagovat

[21]:
Já jen
Doufám že  jim ten žívot nezhořkne,tim co se okolo nich v poslední době děje.
Ale to snad ne
A pokud je povedou Janet A Randy kteří jsou odchovaní Michaelem,tak se jim snad povede dobře.

24 Diana Diana | 12. ledna 2010 v 15:27 | Reagovat

Vážně se jmenuješ Elleanor?

25 EllE EllE | 12. ledna 2010 v 15:30 | Reagovat

[24]: Už je to tak, ale všichni mi říkají Ello :).

26 EllE EllE | 12. ledna 2010 v 15:30 | Reagovat

[23]: Ta rána se už nikdy nezacelí, ale doufám, že z nich budou šlušní lidé.

27 anonym anonym | 12. ledna 2010 v 16:38 | Reagovat

elle to je z pikosiek ze??? :) pikosky.sk

28 EllE EllE | 12. ledna 2010 v 17:40 | Reagovat

[27]: Jo, milli mi poslala odkaz. Proč?

29 Diana Diana | 12. ledna 2010 v 17:42 | Reagovat

[25]:
Náhodou,velice pěkné a VZNEŠENÉ jméno. Flleanor.:-D
To já se třeba jnenuji celým jnďnem Mikola Maria Diana:-(
[26]: jo všichni říkaj"Čas vše vyléčí
A zahojí"
Já mám pocit že v případě Michaela to neplatí.

30 Diana Diana | 12. ledna 2010 v 17:55 | Reagovat

Promiň-Nikola-Maria-Diana.
Klávesnice už vypovídá službu.:-o

31 Elle Elle | 12. ledna 2010 v 19:12 | Reagovat

[30]: Já si říkala... Mikola :D.

32 Diana Diana | 12. ledna 2010 v 20:08 | Reagovat

[31]:
Chi chi:-D
Miky- jak nějakej hafík:-D:-D:-D
Jinak jak se dnes máš?

33 Elle Elle | Web | 12. ledna 2010 v 20:14 | Reagovat

[32]: Hrůza, psala jsem ti na web.

34 Diana Diana | 12. ledna 2010 v 20:44 | Reagovat

Vím,pojď zase ke mě,máš tam vzkazík

35 beta beta | 12. ledna 2010 v 21:10 | Reagovat

měla jsem za to, že tři křestní se dávat nesmí:-o

36 Diana Diana | 12. ledna 2010 v 21:14 | Reagovat

[35]: Do O.Průkayu jen2,ale v rod listě mám 3.

37 Peta Peta | Web | 12. ledna 2010 v 21:23 | Reagovat

no..slušelo jim to spolu!! :)

38 beta beta | 12. ledna 2010 v 22:03 | Reagovat

mě se popravdě moc nelíbilo, jak mluvila Lisa o Michaelovi v interview s Oprah. teda očima fanouška se mi to nelíbilo, zase chápu, že ho musela mít asi chvilkama plný zuby :-)

39 Diana Diana | 12. ledna 2010 v 22:44 | Reagovat

Tak za to dám ruku do ohně!
Vždyť on byl jak dítě,a dospěl až v době Invinciblu.

40 Angie Angie | Web | 13. ledna 2010 v 15:03 | Reagovat

To jsem četla už někdy v létě... Souhlasím, ale jednu výtku mám. Proč opustila člověka, kterého milovala? Proč Michaela nepodržela a nepodpořila. Proč se Michael musel cítit i v manželství tak sám? Není to smutné? Já si myslím, že je a moc...

41 Beta Beta | 13. ledna 2010 v 17:02 | Reagovat

podle jejích slov se snažila, ale nešlo to...otázkou je, jestli podržel on jí a jak se cítila ona

42 Elle Elle | Web | 13. ledna 2010 v 19:30 | Reagovat

[40]: Možná byl prostě jinde než ona. Láska někdy nestačí :(...

43 milli milli | 13. ledna 2010 v 21:08 | Reagovat

[41]: Přesně tak,možná to byla právě ona,kdo se v tom manželství cítil sám.Žádná z nás s Michaelem nežila,tak jí to,že ho opustila nemůžeme zazlívat.

44 šenková petra šenková petra | E-mail | 14. ledna 2010 v 0:37 | Reagovat

Třeba ho přestala milovat-třeba opadla zamilovanost-třeba jí na něm něco začlo vadit? Prostě někdo je s někým půl roku,někdo pět let,někdo dvacet let.

45 Angie Angie | Web | 14. ledna 2010 v 7:02 | Reagovat

Měla jsem namysli podporu od samého začátku.
Když s někým začnete žít a víte, že se o něj bulvár tak ošklivě otírá, tak to necháte být? Tak to já tedy ne! Já jsem žena, která miluje a brání! Skutečně miluji, když miluji, takže i bráním. Nikdy Lisa neudělala nic. Nikdy neposkytla rozhovor, až po smrti Michaela a to tenhle, pod kterým reagujeme. A to ještě proto, že si potřebovala ulevit. A jsme u toho. A Michael to nepotřeboval? Nepotřeboval podpořit?
Lisa má za sebou taky nehezkou minulost, takže na rovinu nemám jí ráda. Nemám k tomu důvod, ale jsem zase člověk, který ocení, když by něco udělala pro dobro Michaela, ale nic...
Nepočítám společný rozhovor s Michaelem, který jsme viděli... Myslím úplně něco jiného. Každý by to pochopil, kdyby chtěl, pokud není sobec a myslí jen sám na sebe...

Hezký den přeji...

46 beta beta | 14. ledna 2010 v 12:56 | Reagovat

já do toho jejich vztahu moc nevidím, ale nedokážu si představit, co by pro něj mohla udělat...možná se chvílema nechovat jako fůrie, ale věřím, že je to těžký:-D mimochodem Debbie se tak nechovala a stejně jí nikdo nemá rád. jo a lisa přece o Mj poskytla rozhovor ;-) http://www.youtube.com/watch?v=nRMnMP56KO0

47 EllE EllE | 14. ledna 2010 v 13:09 | Reagovat

[45]: My nejsme celebrity, ona je cebrita déle než je naživu. Ona věděla, proč rozhovory neposkytovat. Oni to akorát překroutí. Myslím, že o podpoře to nebylo. Podlě me ho podporovala, jezdila s ním po nemocnicích i sirotčincích, na jeho koncerty atd. Spíš si nesedli povahově. Z jedné strany si jistě velmi rozumněli, ale z druhé? Ona potřebovala větší oporu, mužskou. Michael jí to podle mě nemohl poskytnout. Cítila se sama. My do toho nevidíme, ale já si myslím, že žít s Michaelem je jedna z nejtěžších věcí...

48 beta beta | 14. ledna 2010 v 13:20 | Reagovat

taky si myslím. všechno vysvětluje v tom rozhovoru s Oprah. a jak byla namíchnutá na těch MTV awards, to bylo poté, co se Majkl sebral a zmizel na šest týdnů, aniž by ji cokoliv řekl. a pak najednou pro ni zpíval You are not alone:D

49 shelly shelly | 14. ledna 2010 v 16:08 | Reagovat

[46]: v komentářích se ale píše, jestli jste je někdo četl, že Lisa není hloupá a tento rozhovor dala v době, kdy jí vycházelo album a když se na to podíváme i z druhý strany, mám pocit, že ona z Mikovi slávy chtěla těžit, kde byla před Mikem? nikde - pořád je její otec slavnější a ona přesto se snaží o hudební kariéru, Mike z toho vztahu neměl co vytřískat, kdežto Lise to mohlo velmi pomoci.. jen názor, podle mě nemůžeme odsuzovat jen Mika, vemte si Debbie, at je jaká je, o Mikovi nikdy neřekla nic, co by znělo jako od zahořklé ženy...

50 beta beta | 14. ledna 2010 v 16:12 | Reagovat

jo, Debbie dala Michaelovi podporu, děti, po kterých toužil, měl je jen pro sebe, nežárlila, nedělala scény, nepomlouvala ho - nikdy, nepletla se mu do života...ale spousta lidí jí nesnáší! já jí obdivuju...

51 shelly shelly | 14. ledna 2010 v 16:17 | Reagovat

[49]: Tím ovšem nechci číct, že byl Mike dokonalý, ne, byl člověk s chybami jako každý jiný, ale opravdu do toho nevidíme a kde máme jistotu, že nebyl Mike tím naivním v tom vztahu? Lisa mu slíbila rodinu, pak děti nechtěla, pak se Mike oženil s Debbie a ona ho přesvědčovala, aby se k ní vrátil, že mu dá děti.. podle mě není správný házet vinu jen na Michaela, za rozpad manželství můžou vždy dva

52 shelly shelly | 14. ledna 2010 v 16:20 | Reagovat

[50]: Já jí taky obdivuju! já bych toho schopná nebyla - vzdát se svých dětí, ale některé ženy nejsou mateřské typy (to vidíme často, jak nějaká matka pohodila své dítě do popelnice), ale třeba by dobrá matka byla, každopádně to, co pro Michaela udělala bylo velkorysé a já věřím, že ho to udělalo opravdu šťastným a za to jsem jí vděčná.Nechápu, proč jí lidi nesnáší..

53 beta beta | 14. ledna 2010 v 16:38 | Reagovat

taky si myslím, že za to můžou oba a určitě to ani jeden z nich nepopírá

54 shelly shelly | 14. ledna 2010 v 16:47 | Reagovat

[53]: To jistě nepopíral ani jeden z nich, ale zase to tu bylo psaný tak, že to byla spíš chyba Michaela, že on byl tím, kdo se ve vztahu choval jako dítě a Lisa potřebovala muže.. já si myslím, že horší byla Lisa - s Oprah o Majkovi mluví jako o špatném manželovi, že byl fanoušek Elvise a chtěl využít její jméno a její slávu, to mi přijde dost stupidní.. Mike vždy mluvil jen o sobě, o tom, že je složité žít s ním, nikdy nezmínil něco špatnýho na Lise - krom toho, že mu nechtěla dát děti - je vidět, kdo se umí líp chovat, Mike neměl zapotřebí to rozebírat na veřejnosti, Lisa ho očerňovala, ale už nepřiznala, že jím pak byla posedlá..
http://www.youtube.com/watch?v=uhAHKbz-XFo&feature=related

55 Angie Angie | Web | 14. ledna 2010 v 18:13 | Reagovat

[48]: Tak určitě nebudu věřit tomu, že se Michael jen tak sebral a odjel někam na 6 týdnů. Tomu snad nemůžete věřit nikdo z vás tady!

Lisa se tvářila dost často nepříjemně. A pokud budu ženou Michaela Jacksona, tak na veřejnosti se budu snažit tvářit tak, aby nikdo nepoznal, že jsem namíchnutá. To je jedna věc.
Další věc je ta, že jsem jednou slyšela nějakého moderátora jak říká, že je smutné, že Michael chodí do sirotčinců sám. Lisa byla jednou? Nebo dvakrát? No na ženu Michaela Jacksona je to opravdu dost slabé.

Také se říkalo, že si Michaela vzala proto, že neumí zpívat a chce být zpěvačka.

Jsou to spekulace, ale nikdy nebudu stát za ní, ani při ní, protože o Lise vím dost ještě z doby, kdy nebyla ženou Michaela Jacksona...

Každý má právo na svůj názor. Já píši taky jen svůj názor...
Mějte príma večer...

56 beta beta | 14. ledna 2010 v 18:15 | Reagovat

tak tomu klidně věř, protože to věděl každej v tý době, i Oprah a Lisa to potvrdila...a Michael to nepopřel;) nezastávám se ani jednoho z nich, prostě to bylo tak, jak to bylo...

57 Angie Angie | Web | 14. ledna 2010 v 18:22 | Reagovat

[56]: Ale to je jedno, o to tady nejde. Tady jde o to, že tu snad děláte Bohyni z Lisy. Z té Lisy, která jela v tvrdých drogách, než potkala Michaela. Udělala si ještě větší jméno díky svatbě s Michaelem... A co udělala? To, že se rozvedli tu neřeším. Pro Michaela jen dobře, měl konečně děti, které mu ona dát nechtěla... Ale proč špiní jméno člověka, který po většinu svého života jen trpěl?!
Kdo by tohle udělal? Člověk bez charakteru. Člověk bez svědomí. Udělal tohle snad někdy Michael??? Neudělal, protože to je člověk se srdcem, s inteligencí a noblesou, ale Lisa? Ne, ta ne! Řekla bych to o ní, kdyby se za Michaela alespoň jednou postavila. Kdyby vystoupila a řekla "Nechte Michaela na pokoji. Je to můj muž a je čestný. Atd., atd.!... Tohle bych udělala já, protože já jsem taková. Nikdy bych manžela nepodrazila, ale podpořila ho. To je láska, to je vztah, to je manželství!!!

58 shelly shelly | 14. ledna 2010 v 18:27 | Reagovat

[57]: Souhlasím s Tebou. Já se Lisy nezastávám, nějak jí nemám ráda a nikdy jsem neměla, vždy na mě působila nesympaticky a arogantně...nemůžu za to..

59 beta beta | 14. ledna 2010 v 18:28 | Reagovat

tak zaprvé tady nikdo z nikoho nedělá boha ani bohyni, jen se snažíme o realistický pohled. nic špatnýho o něm neřekla, nevěřím, že ona využila jeho, jestli někdo někoho, tak možná on ji...ale to nevím. pokud tě zajímá její pohled, tak můžeš číst tady: http://www.elvis.com.au/presley/interview_lisamarie_rollingstone.shtml
otázkou je, jesti třeba ona sama nebyla nesnesitelná, to je dost dobře možný, ale tak si to měl rozmyslet, než si ji bral!

60 Angie Angie | Web | 14. ledna 2010 v 18:36 | Reagovat

[59]: To si snad děláš srandu, že by snad možná Michael využil Lisu? A co by z toho a z ní měl?

Já chápu, že tu řešíte pohled na věc, ale pro člověka, který léta zná Michaela je to dost...ani nevím, jaké slovo zvolit...
A ta věta, že si to měl rozmyslet, než si jí bral... To je divný o píšeš. Můžu se zeptat? Ty jsi fanynka Michaela? Nebo ne?

61 beta beta | 14. ledna 2010 v 18:42 | Reagovat

samozřejmě, že jsem jeho fanynka, nechápu, co myslíš tou otázkou...všechny tyhle věci si pamatuju, když se děly! a když je nesympatická tobě od pohledu...nemyslíš, že by to mohl poznat už před svatbou? to jsi nikdy neslyšela ty spekulace o tom, že ji využil? pro image (dcera elvise), navíc tím mohl popřít ty spekulace okolo jeho sexuální orientace a zneužívání dětí...ona sama neví, jak to bylo a vědět to může jen Michael...ale prosímtě přece si nemyslíš, že využila ona jeho:-DDD vždyť jí to jedině uškodilo

62 shelly shelly | 14. ledna 2010 v 18:44 | Reagovat

Michael rozhodně nemohl využít Lisu Marii - neměl k tomu důvod, v roce 1993 byl stále na vrcholu, byl to stále pro všechny King of pop a to i přes skandál s Chandlerovýma, scházeli se už předtím, to ona byla ta méně slavná, vždy ve stínu svého otce, ona byla ta, která potřebovala pomoct s kariérou...
Nikdy by mě ani nenapadlo myslet si, že on jí využil pro svůj prospěch. Jaký??!
Souhlasím s Angie.

63 shelly shelly | 14. ledna 2010 v 18:46 | Reagovat

[61]: Možná je to dcera Elvise a Elvis byl a stále je někdo, ale ona je docela neznámá žena, která se snaží být zpěvačkou. Jak to uškodilo jí nechápu. Jí to hodně pomohlo. A pokud vím, MJ nikdy Elvise tolik neobdivoval, aby mu šlo o jeho dceru.

64 Angie Angie | Web | 14. ledna 2010 v 18:46 | Reagovat

[61]: Fanynka by tohle nikdy nenapsala, nikdy! Já za Michaelem stojím!!! A jí to uškodilo? Si snad děláš srandu ne.
Mě je jedno přeci jaké spekulace se psaly, nebo říkaly, vždyť kolik se toho napsalo za celou tu dobu a není to pravda...
Michael neměl zapotřebí někoho využívat, na to byl moc čestný a slavný díky sobě samému, ale nemá cenu, abychom to spolu řešily, protože každá máme svůj názor a za tím si stojíme a stát budeme... Měj se hezky... Příště si třeba potlacháme o něčem jiném, v čem se sejdeme v názoru. A neber to ve zlém, prostě tak to je. Tisíc lidí = tisíc názorů :-)

65 beta beta | 14. ledna 2010 v 18:56 | Reagovat

A jéje...už je to tu zas. Trochu klidni adrenalin. Co jsem napsala špatného?Nenapsala jsem jedinej svůj názor, takže nemůžeš vědět, jakej mám (jen tak mezi námi děvčaty, mě je ta paní taky dost protivná a teda v životě bych si jí nevzala:-D) Nevidím do Michaela a nevidíš do něj ani ty, takže nechápu, kde bereš tu jistotu v tom, co říkáš. Ona se využitá cítila, takže k tomu měla zcela jistě nějakej důvod, ať už subjektivní nebo objektivní. To, že zmizel a šest týdnů se neozval je pravda, otázkou zůstává, co tomu předcházelo. Dalším faktem je, že ona ho pro svou kariéru nevyužila, odmítla to, i když on s ní chtěl zpívat. Takže zase bacha na to, na koho budem bezdůvodně házet špínu. Jak jí to uškodilo...no představ si žít dva roky v takhle napjatým vztahu, o svých psychosomatických problémech píše v tom článku, co jsem dávala odkaz výše. Taky se měj moc krásně a doufám, že chápeš, co se snažím říct - nemám ráda, když mi někdo něco podsouvá.

66 Angie Angie | Web | 14. ledna 2010 v 19:04 | Reagovat

[65]: Vyjíždíš ty, já ti to píšu normálně...
Já taky do Michaela nevidím, ale vždy budu stát při něm a za ním. V bulváru se toho už psalo tolik, že je to až hnus.
Ptáš se, kde v sobě beru já tu jistotu, nebo jak jsi to napsala... Tady to psát nechci, ale na blogu si to můžeš přečíst. Nemyslím povídky, ale sekce Andělé a tak... Někde to najdeš, pokud chceš... Potom možná pochopíš, ale nemyslela jsem to ve zlém. Nejsem hádavá... Paaa a měj se hezky

67 beta beta | 14. ledna 2010 v 19:13 | Reagovat

taky mu věřím a stojím při něm. taky vím, co všechno o něm bulvár napsal, potýkám se s tím celý život. přesto nemůžu některé věci tvrdit s jistotou, obzvlášť co se týká jeho manželského života. můžu si to jenom myslet. a ať byla Lisa jaká chtěla, názor, že ona využila jeho je podle mě zcestný...na blog jsem se dívala a ještě to dočtu! :-)

68 Angie Angie | Web | 14. ledna 2010 v 19:17 | Reagovat

[67]: Já už musím jít. Taky se věnovat manželovi. To je žrout času ten PC :-)))
Měj se vážně fajn a neber to ve zlém, jo? papa

69 lisamj lisamj | E-mail | 14. ledna 2010 v 20:21 | Reagovat

[56]: a kde máš tu jistotu? že to tak bylo? že sis to někde přečetla??? jo kdyby si to viděla,že to někd  lisa řekla osobně nebo to michael naživo někde nepopřel,tak prosím.... ale čteným výslovům věřím málo.... taky jen můj názor,nechci tě nijak napadat to vžádném případě...

70 lisamj lisamj | E-mail | 14. ledna 2010 v 20:22 | Reagovat

reakce pro  bety

71 Pet Jacskon Pet Jacskon | 14. ledna 2010 v 20:35 | Reagovat

Já Lisu nikdy moc nemusela a to že řekla po jeho smrti že ho opustila proto,že nemohla snést ten psychycký tlak mě nepřesvědčí.Nechci nikoho soudit když ho neznám ale...Chodila s ním 2 roky.V době jeho největší slávy a dejme tomu i štěstí.Jak tedy myslela ty psychické problémy,že se ho snažila chránit?Michael měl kurevsky ostré lokty což o něm řekl i jeden jeho blízký známý(Pardon,nepamatuju se na jméno :D)...Už jako dítě měl prý za ušima.Nevím no..Třeba to je fajn ženská co hold nebyla dost silná na to aby byla s takhle slavným člověkem třeba jen hysterka která všechno překrucuje.Pravdu nevím já ani vy a pochybuju že se jí dozvíme :DD
Jinak pěknej článek...Dáváš sem zajímavý věci a baví mě sem chodit,spoustu blogů o MJ není tak aktivních a řekněme zajímavých (nechci nikoho urazit :D) ;).

72 beta beta | 14. ledna 2010 v 21:12 | Reagovat

[69]: bylo to veřejně známé, vědělo se o tom...Lisa to řekla v rozhovoru s Oprah a Oprah se jí na to sama ptala (odkaz výše), podrobně o tom Lisa psala v rozhovoru pro Rolling Stone (odkaz výše). Pro další důkazy použij google.

73 šenková petra šenková petra | E-mail | 14. ledna 2010 v 23:28 | Reagovat

Majkl-Panna..Lisa-Vodnář....z pohledu vodnáře vztah negativní....z pohledu panny vztah neutrální...

74 Sisa Sisa | 15. ledna 2010 v 16:25 | Reagovat

Kopirovat clanky z inych stranok by sa nemalo, aspon nie bez zdroja...Inac ale fajn blog..

75 Elle Elle | Web | 15. ledna 2010 v 19:52 | Reagovat

[55]: Sama tu píšeš, aŤ všemu nevěříme atd. Ale jakmile je něco 100% kladného na Michaelo, to je jiné, že?

Za ten rozpad vztahu můžou oba. Co myvíme, třeba to bylo celé domluvené a za peníze, nebo jen náhlá láska...

76 Elle Elle | Web | 15. ledna 2010 v 19:53 | Reagovat

[73]: Přesně to si myslím ;). Navíc je dokázáno, že tenhle typ astologie je věda o psychice, velice propracovaná. Je tudíž důvěryhodná.

77 milli milli | 15. ledna 2010 v 21:08 | Reagovat

[75]:Myslim,že by Lisa jako dědička majetku Elvise Presleyho neměla zapotřebí brát si někoho kvůli prachům.Věřím,že ho milovala,ale neklapalo to.

78 Elle Elle | Web | 15. ledna 2010 v 22:29 | Reagovat

[77]: Ale on byl po svým prvním soudu s dětmi, takže mohl chtít manželství, aby zastavil paparazzi a ona chtěla hudební kariéru... I to je možné. Kvůli penězům to určitě nebyla...

79 milli milli | 15. ledna 2010 v 23:28 | Reagovat

Já osobně se pocitově přikláním spíš k tomu prvnímu názoru,kterej si napsala pod článek a k tomu,co lisa sama řekla.Věřím,že jejich vztah nebyl podvod,ale myslim,že on byl natolik svůj,že se tomu vztahu nedokázal plně oddat.Čím větší génius,tím složitější osobnost.myslim,že on svoje blízký nesmírně miloval a dával jim to znát,ale díky jeho genialitě a stylu života měl kolem sebe vybudovanou určitou hradbu,která ho dělila od ostatních lidí a jí jako manželku muselo ničit,že jí za tu hradbu nepustí.Tím nechci říct,že ona byla v tom vztahu svatá a on ten viník,jen to prostě bylo těžký.Ale jak to fakticky bylo,to věděli jen oni,my se jen můžeme domnívat

80 katarinah katarinah | 15. ledna 2010 v 23:50 | Reagovat

je tazke do manzelstva vidiet, ona nepotrebovala peniaze, ale pred manzelstvom slubila Majklovi vela deti po svadbe vraj cuvla, citujem MJ v rozhovore so Smur. povedali mi ze hned v prvy vecer sa budeme snazit o dietatko po svadbe potom od toho cuvla, dokonca ked povedal ze nase deti, to boli jej deti povedala mu ze oni maju svojho otca, chcela velmi vlastnit a to neslo, ked umieralo jedno dievcatko ktore Mike navstevoval nechapala ho, ked v aglicku odsudili dvoch chlapcov asi za vrazdu on sa chcel s nimi stretnut ona povedala ze podporuje zlo vraj sa strasne pohadali pretoze mu nedovolila telofonovat, Majki pri tom tvrdil ze chlapci nepoznaly lasku atd. neskor sa zistilo ze mal pravdu ani sa neosravedlnila proste boli ako ohen a voda bola vraj prilis zahladene do seba a deti a je toho vela ale do manzelstva nevidis tak ahoj

81 beta beta | 15. ledna 2010 v 23:57 | Reagovat

mám stejný pocit jako milli, moje slova. s těmi dětmi je to otázka, na druhou stranu chápu, že když si tím vztahem nebyla jistá, bála se s ním mít děti. radši si ani nepředstavuju, jak by to s těmi dětmi po rozvodu dopadlo! tahanice, zoufalství...radši ani nepomýšlím

82 milli milli | 16. ledna 2010 v 0:27 | Reagovat

Říká se,že láska má někdy hodně blízko k nenávisti a já myslím,že čím je ta láska větší a vášnivější,tím možná blíž,někdo koho jste milovali jen vlažně by vám za nenávist nestál,snad proto se o něm pak v médiích několikrát vyjádřila ne zrovna pochvalně.byla naštvaná na něj,na sebe,na celou tu situaci,nemohla zapomenout a tak.I když to možná nemusela rozebírat v médiích.ten poslední tozhovor se mi zdá upřímnej,z vlastní zkušenosti vím,že když odejde někdo,kdo vám byl tak blízko,tak na špatný rychle zapomenete a vzpomínáte jen na to dobrý.jestli je pravda to o těch vrazích,tak je to krásný v tom,že michael nad nikým nelámal hůl,v každým se snažil najít tu lepší stránku.i jeden jeho kamarád řek,že v momentě,kdy se od něj ve špatný době všichni odvrátili,michael jedinej mu zavolal a nabíd pomoc.Ale málokdo uvažuje takhle,většina z nás tu hůl zlomí.lisa určitě nebyla bezcitná,jen prostě věci viděla jinak a nevěřila,že každej se dá napravit.To,že její děti měly svýho otce,to je fakt a ten táta by určitě nechtěl,aby si je Michael "přivlastnil"čímž netvrdím,že se o to snažil.Moc mě mrzí,že michael nepotkal ženu,kterou by si z lásky vzal,měl s ní děti a vychovávali by je spolu.pro mě je michael jeden z nejhumálnějších,nejtalentovanějších a nejzáhadnějších lidí,o kterých sem slyšela.chybí mi,na tomhle světě.

83 Elle Elle | Web | 16. ledna 2010 v 1:37 | Reagovat

[82]: V tohmle s tebou souhlasím. Ale ještě jinak. S tou debbie je to taky divný. podle mě mají smlouvu a ona dostala zaplaceno, on by nikdy neriskoval deti. co kdyby si to rozmyslela a chtela je, ze? s temi vrahy, myslim, ze tihmle lezl lise na nervy. ona byla, presne jak pises, jako vetsina ostatnich:"coze vrazi? zabit!" ale michael ne... proste potrebovala normalniho smrtelnika :). ne michaela.

84 Angie Angie | Web | 16. ledna 2010 v 8:29 | Reagovat

[80]:To co jsi napsala se přesně hodí k písni Gheto. Ta slova, ten děj, prostě je to smutný. Píseň je od Elvise a je krásná. Na blogu mám i překlad, ale na netu to najdete taky v pohodě, kdo jí neznáte.

Jak píšeš, že Michael viděl v každém to dobré, tak ten "samý problém" mám já. Snažím se v každém průšvihu, v každém omylu a lidské nerozvážnosti hledat to dobré. Vždy si říkám, že ten člověk za to jistě nemohl a hledám příčinu od samého dětství. Jenže se s tím špatně žije, protože se potom trápím já. Ti ostatní mě už znají a vědí, že Angie pomůže, ale já nesu to břímě za všechny...

Tím chci říct, že vím, jak se Michael cítil, když pomáhal a ne vždy se podařilo v to dobré. Já to asi špatně vysvětluji, protože jsou momenty, kdy by se lépe mluvilo, než psalo.

Mějte všichni krásný víkend...

85 katarinah katarinah | 16. ledna 2010 v 10:21 | Reagovat

[84]: ja to velmi dobre poznam, mna kopa ludi vyuzilo a predsa sa neviem zmenit a urobim to znova ale potom trpim a premyslam ako to ludia mozu ale to je moja naivita no co uz urobis ked mas take srdce maj sa krasne

86 beta beta | 16. ledna 2010 v 12:18 | Reagovat

při čtení příspěvku Elle jsem se musela pousmát a vzpomenout si na všechny ty nenávistné komentáře ohledně dr. Murraye:-) takže asi většina z nás se v tomhle spíš podobá Lise:-) máme se od Michaela co učit!

87 Elle Elle | Web | 16. ledna 2010 v 12:46 | Reagovat

[86]: No, já jediná se Murraye zastávala... Vy jste ho odsuzovaly na smrt. Nejradši byste, aby jeho život skončil.

88 beta beta | 16. ledna 2010 v 12:48 | Reagovat

[87]: mám stejný názor, s tou vlnou nenávisti se neztotožňuju. jen doufám, že soud rozhodne spravedlivě.

89 Elle Elle | Web | 16. ledna 2010 v 13:21 | Reagovat

[88]: Přesně tak. Tady se ale všichni chovají, jako by to byla chladnokrevná vražda. Bylo to zabití, ano. Ale myslím, že 4 roky je dost. Vězením se nic nezachrání. Mě to Michaela nevrátí a ostatní lidé budou bez dalšího lékaře. Murray by měl být pod dohledem.

90 Angie Angie | Web | 16. ledna 2010 v 13:41 | Reagovat

[89]: Já jsem v té diskuzi nebyla, ani nevím, že nějaká byla, ale nesouhlasila bych s trestem smrti. To by nechtěl, ani Michael.

Prostě se to stalo. Michaela nám to vzalo, ale takový trest? To nééé!!!
Jen doufám, že Murray bude potrestán. Že už nikdy neudělá takovou chybu, kterou udělal. Mám na něj vztek a bolí to. Tu bolest všichni znáte. A je mi tak moc líto Michaelovo dětí, protože tu prázdnotu jim nikdo a nic nenahradí...

Ale uvidíme, jak to dopadne všechno...

91 Angie Angie | Web | 16. ledna 2010 v 13:45 | Reagovat

A ještě jsem zapomněla pochválit vzhled. Je to moc hezké. Z té bílé chvíli bolí oči, ale tahle barva je jemná...

92 Elle Elle | Web | 16. ledna 2010 v 14:21 | Reagovat

[90]: O tom byla naše hádka... Ony by chtěly trest i 10 - 15 let. To mi nepříjde správné. On toho určitě taky lituje. Vždyť pro něj pracoval, nějaký cit tam musel taky být.

Díky za pochvalu :).

93 Angie Angie | Web | 16. ledna 2010 v 14:44 | Reagovat

[92]: Já třeba neuznávám takové ty řeči o tom, že to byla plánovaná vražda. Vždyť je to strašný něco takového vyslovit. Ano, bylo to zabití, ale neúmyslné. Já jsem už jednou četla někde, že chtějí 15 let trestu. Dokonce se i psalo, že Murray dostane 15 let.

Pro někoho je to málo, pro někoho hodně, ale Murray už doživotí dostal. Bude navždy žít s tím, co se stalo. A to je mnohdy horší, než být někde za mřížemi. I jeho to zasáhlo.

Já jsem fanynka Michaela a vážím si HO neskutečně moc. Ale věřím, že ani Michael by to nechtěl. Michael byl vždy spravedlivý.

Je to těžký, pro nás, pro rodinu Michaela, hlavně pro děti, ale jak jsem psala, tak každý, kdo něco takového zaviní s tím žije po zbytek svého života. Udělal chybu, neměl oprávnění podávat Propofol, to víme všichni, ale na druhou stranu... Michaelovi se podařilo po podání propofolu usnout. Byl tak vyčerpaný, že nemohl spát. Já kolikrát byla tak unavená, že jsem byla přečerpaná, co potom Michael, který tak dřel? Až v tu noc se to stalo osudným :-(

Nerada se k tomu vracím, protože je to těžký... Měj se krásně...

94 Eve:-* Eve:-* | 16. ledna 2010 v 16:11 | Reagovat

uprimne ju vubec nechapu, jak od neho mohla odejit:D

95 EllE EllE | 16. ledna 2010 v 16:57 | Reagovat

[93]: V tomhle s tebou souhlasím. Mluvíš mi z duše.

96 katarinah katarinah | 16. ledna 2010 v 18:47 | Reagovat

[82]: velmi sa mi paci ta tvoja uvaha a bolo to povedane pekne od srdca maj sa krasne

97 Anetry Anetry | Web | 16. ledna 2010 v 19:14 | Reagovat

já myslím, že Michael nebyl zrovna nejsvatější... byl hodně sensitivní a empatický člověk, velmi cítil pocity ostatních... a asi i proto s nimi mohl manipulovat. bože, ale neříkám, že byl zlý! jestli udělal Lise nějakou sviňárnu... jako to, že zmizel a dlouho se neozval... myslím, že to od něho byla pošetilost, ale to ho samozřejmě neomlouvá. bylo to vůči Lise pěkně nefér. já myslím, a asi ho chápu, že měl toho v sobě ještě spoustu nevyřešeného. a to je pochopitelné, protože to, co zažijeme v dětství... s tím se člověk těžce vyrovnává. a najít spřízněnou duši mnohdy nestačí.
a ty řeči, že láska nás vyléčí, to jsou fakt jen kecy.
nejdřív musíme najít tu správnou rovnováhu v sobě... a udělat to sami. neříkám, že nám k tomu láska nemůže pomoct, to ano, ale pokud jí to sami NEDOVOLÍME, tak ne.
a to si myslím, že udělal Michael.
jistě měl Lisu velmi rád, ale asi se tomu nepoddal úplně na 100%. určitě víc než 90, ale nějaký procenta tam chyběly, jinak by to takhle nedopadlo.
do lásky by se nemělo vměšovat ego... jinak by se neděly v tolika vztazích tyhle věci... ale otázkou je, pro tam to ego dáváme? asi si nejsme tolik jistí tím druhým, byť si to nepřiznáme...
Jak Lisa říká v jednom rozhovoru, že když měl depku, tak se vypařil. já osobně tohle chování chápu, chápu důvod proč to udělal, ale vůči ní je to pěkně nefér. Michael udělal chybu a myslím, že toho později litoval, až dostal rozum.
to, co teď řeknu je jenom dohad, ale chci mluvit z věcí, které už znám a tady k tomu by možná taky seděly (ale třeba i ne, hádám): on hledal někoho, kdo ho zcela pochopí, bude s ním jak jedna duše, protože pořád říkal, cítil se velmi sám... jenže takovej člověk se těžko hledá. většina z nás se "spokojí" s někým, kdo mu rozumí, ale přesto jsou věci ve kterých se neshodneme... Mika možná mrzelo, že v něčem zásadním s Lisou neshodovali... Chtěl vše dokonalé, ale láska taková nikdy není. je třeba nějaká tolerance. Mike to ale asi nesnesl, prostě ho mrzelo, že k sobě nemůže najít někoho se kterým by mohl sdílet ÚPLNĚ vše.
možná to bylo takto?
kdo ví.

98 Mari Mari | 17. ledna 2010 v 6:44 | Reagovat

[79]: Tak nějak to mohlo být,také si to myslím.

99 EllE EllE | 17. ledna 2010 v 10:35 | Reagovat

[97]: To je též můj názor. Souhlasím s tebou a s Agie. Ale myslím, že se vztahu neoddal víc než jen pár procent.

Pokud ten vztah nebyl nějaký jejich "tah". Člověk nikdy neví. Ale hlavně, že má děti... To pro něj bylo podstatné.

100 Anetry Anetry | 17. ledna 2010 v 11:04 | Reagovat

[99]: myslíš že tak málo? možná ano... ale zase si myslím, že to bylo nejvíc jak v tu chvíli dokázal... v tom byl zase fér, myslím.
prostě to podělaný ego tam furt bylo.
zajímalo by mě, jak by to dopadlo, kdyby se Michael dal dohromady s někým, kdo je podobně stavěná osobnost jako on... taková, co se má pořád na pozoru a taky si nechává vždycky v záloze to svý ego...
možná by to byla asi pěkná divočina... a možná by nastala kolize, která by to všechno vyřešila a otevřela mu oči.
ach, zas jen dohady a analýzy :)

a když už jsme u těch dětí... včera jsem četla rozhovor s Lisou a řekla přesně to, co si myslím já - Debbie byla spíš než dobrá... ehm, no vychcaná, dovolíte-li mi to slovo. určitě byla do Michaela zabouchnutá a přesně věděla, co v tu chvíli udělat. chtěla mít jeho děti, možná doufala, že to skončí happy endem... kdo ví, Mike si možná chvíli myslel, že to tak skončí, taky.
ale hlavně že má děti, pravda. kdyby se do toho sobecky nevpletla mazaná Deborah, možná by tu krizi nějak přežili.

Zobrazit novější komentáře

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.