♦Michael just went to heaven to teach God how to moon walk.♦

THIS IS NOT IT! HUDEBNÍ PRŮMYSL CHTĚL MICHAELA JACKSONA LIVE. MY, FANOUŠCI, JSME HO CHTĚLI MÍT NAŽIVU.

17. října 2009 v 19:49 | EllE♣ |  Speciál - ze života MJ
SPUSŤTE VIDEO - TEXT JE PŘELOŽENÝ DO ČJ.

THIS IS NOT IT
TOHLE NENÍ ONO
25. června 2009 zemřel Michael Jackson. Bylo mu pouhých 50 let a byl otcem tří malých dětí.

Byli jste šokováni? Měli byste být. Ve skutečnosti vám byl pravý stav podlomeného zdraví Michaela Jacksona zatajován těmi, kteří dnes vydělávají na uvedení tohoto filmu.

TOTO VE FILMU UVIDÍTE
  • Největšího umělce, který kdy žil, vydávajícího ze sebe vše při zkouškách na to, co mělo být úžasnou a průlomovou show.
  • Motivovaný štáb tvrdě pracující na uskutečnění mimořádného projektu.
  • Speciální efekty, úžasné choreografie, světelnou a výpravnou show.
  • Uměle vytvořený film…
TOTO VE FILMU NEUVIDÍTE
  • Šokující náhlý úbytek váhy Michaela Jacksona následkem stresu a léků, v době jeho smrti byla jeho váha pouhých 49 kg.
  • Kennyho Ortegu, režiséra turné i filmu, který musel pomáhat Michaelu Jacksonovi do schodů, krmit ho lžící a krájet mu jídlo.
  • Michaelovy rostoucí obavy: v květnu, kdy nacvičoval přes 10 hodin denně, se Michael Jackson svěřil několika svým důvěryhodným fanouškům, že se necítí být připravený vystupovat na 50 koncertech, že původně souhlasil jen s 10 koncerty. Cítil se pod tlakem a plán turné se zdál zničující.
  • Michael Jackson se přestal ukazovat na zkouškách, protože mu nebylo dobře. Jeho choreograf ho začal vyzvedávat doma a nutil ho pracovat.
  • Vysilující nespavost Michaela Jacksona a ztrátu chuti k jídlu, degradující tlak, pod kterým byl a který ho vedl k nadmíře lékařských receptů a léků od zločineckých doktorů, kteří ho udržovali v umělém otupělém stavu přes den a v anestetickém komatu v noci.
  • Všechny kolem, kteří byli svědky toho, když Michael Jackson vypadal zmateně a omámeně, zapomínající texty svých vlastních písniček během zkoušek. Nicméně jeho okolí umožňovalo jeho nebezpečné zneužívání léků na předpis, aby ho udržovalo uvolněného, odpočinutého a pod kontrolou. Tyto léky jsou v koronerově zprávě označeny jako příčina smrti.
  • Také neuvidíte věrné fanoušky Michaela Jacksona a pár jeho přátel, kteří se snažili zasáhnout, kteří psali dopisy lidem kolem něj a prosili je, aby pečovali o jeho stav. Nakonec po tom, co byli ignorováni, dávali starostlivé dopisy přímo Michaelovi. Bohužel ti, co měli moc něco udělat, neudělali nic a místo toho udržovali Michaela izolovaného a pod kontrolou.
NIC Z TOHO VE FILMU NEUVIDÍTE
Bylo to nelidské. Michael Jackson potřeboval pomoc, ale oni byli moc zaneprázdnění svými zisky, které mělo toto turné přinést, aby to vzali na vědomí. Pořadatelská agentura AEG a Michaelovo vlastní okolí ho nutily a nezasáhly do toho, co jasně vypadalo jako blížící se tragédie.
Michael Jackson mohl dát světu mnohem více, ale jeho srdce přestalo bít kvůli neuvěřitelnému tlaku, kterému byl vystaven, kvůli tomuto vyčerpávajícímu turné, navíc k rokům špatného zacházení a lží nenávistných lidí a médií. Duše Michaelových fanoušků stále pláčou a je možné, že se nikdy neuzdraví.
Michael Jackson si zasloužil a potřeboval pomoc, kterou nedostal. Místo toho se nám díky sestříhání a sestavení natočeného materiálu snaží vyprávět jiný příběh, aby ulehčili svému svědomí a rozšiřovali lži, aby zatajili svoji zodpovědnost. Je hodně špatné, že jsme tam byli my a byli jsme svědky toho, co se opravdu stalo v týdnech předcházejících jeho smrti a jsme tu teď, abychom vám o tom pověděli.
Pokud se rozhodnete tento film vidět, doufáme, že uvidíte tento film a nenasytnost, která ho vytvořila, jinýma očima, protože se díváte na produkt těch, kteří by měli nést vinu za smrt největší světové hvězdy, Michaela Jacksona, zatímco oni jen profitují z jeho smrti.


NÁZOR SI UDĚLEJTE SAMI
 

8 lidí ohodnotilo tento článek.

Anketa

Myslíš si, že je Michael mrtvý?

Ano
Ne

Komentáře

1 koralkyprodej koralkyprodej | E-mail | Web | 17. října 2009 v 19:53 | Reagovat

já mám náušnice s M J JAKO michael jackson a nemůžu je prodat ..Objednavatelka couvla :( tak jestli bys měla zájem tak ti dám na ně slevu(jestli je chceš)a máš ráda michaela jacksona ale tvůj blog vypovídá o tom že Jo :)

2 luciaaas luciaaas | Web | 17. října 2009 v 20:14 | Reagovat

[1]: Panebože neotravuj s náušnicema tady je článek že na něm chtějí jenom vydělávat a ty tady chceš prodávat náušnice s ním.... GRR!!

3 Iva Iva | E-mail | 17. října 2009 v 20:17 | Reagovat

Výstižné... namiesto toho aby sa k tomu normalne niekto vyjadril, budu zarábať peniaze na smrti najvačšej hviezdy aka tu kedy bola... a myslieť, že ludia su asi blbý a uveria každej blbosti ktorú nám ponúknu...
:( Michael tu bude vždy chýbať...

4 speisy speisy | 17. října 2009 v 20:43 | Reagovat

Už jsem to jednou viděla, zatím jsme ale na stránkách nebyla. Na film se podívám i tak, neočekávám od něj, že by mi prozradil pravda, jen že mi ukáže, jak se připravoval a prostě poslední jeho pracovní týdny života... Ani nevím, jak to vyjádřit. Uf.

5 Kačka Kačka | 17. října 2009 v 21:19 | Reagovat

ježiš to je hrozný..:´( chudák Majký...ja už sem se s jeho smrtí vyrovnala, ale strašně je mi líto, že tu ještě klidně mohl být...to je fakt strašnej pocit..Bohužel hodně ldií na světe jsou svině a chtějí jen peníze...Vlastně zabili Majkla kvůli penězům...Měli by je pověsit...!!!!!

6 Lorena Lorena | E-mail | Web | 17. října 2009 v 21:26 | Reagovat

Dekuji EllE ze jsi sem dala tento clanek

7 EllE EllE | Web | 17. října 2009 v 21:47 | Reagovat

[6]: Není zač. Já jsem ráda, že jsi mi to poslala :). Já osobně si myslím, že pravda je někde v půlce. Jistě to nebylo tak růžové, jak to prezentují, ale zase tak špatné taky ne. Oni neměli zájem na tom, aby ho zabili. Potom by sami přišli o peníze. Jistě tam byly i temné stránky, ale až tak?
Pravdou ale zůstává, že tu ještě mohl být. Ale asi se to tak mělo stát. Jeho čas nadešel. Třeba ho Bůh ochránil před největším pádem jeho kariéry. Koncerty by mohly zklamat, nebo při nejhorším mohl zemřít na pódiu.

8 Martina Martina | 17. října 2009 v 21:50 | Reagovat

Já nevím, co si o tom mám myslet. JAsné je, že jde o to, vydělat nyní co nejvíce peněz. V rozhovoru zde:
http://www.youtube.com/watch?v=neHhppK9QK0
jeden z jeho tanečníků pro turné This is it vypráví o spolupráci při nácvicích s Michaelem. je  to strašně milý rozhovor. nic o tom, že by byl MJ vyčerpaný, naopak. Pitevní zpráva uvádí také jinou hmotnost MJ -  136 liber, což je zhruba 60kg.  
Na druhou stranu jsem nepochopila vyjádření otce  MJ Josepha, že ve filmu This is bude použito dvojníků a film se chystají rozcupovat média....Rodina MJ se údajně nechce účastnit premiery filmu

9 speisy speisy | 17. října 2009 v 21:59 | Reagovat

Musím nad tím stále přemýšlet. I nad tím, jak se pak musí cítit obyčejní lidé, kteří měli rádi hudba MJ, ale nebyli jím posedlý, jak se musí cítit, když jeden pohled nabízí fajnového Mj, druhý pohled, jak trpěl a třetí skupina tvrdí, že je stále živý. Bože, neumím ani vyjádřit moje pocity v posledních měsících, letech, ohledně MJ, mých plánů a mých zkušeností apod. Kolik lidí, obyčejných lidí vědělo a ví pravdu, když se dneska nemůže na nic nikdo spolehnout? Když jsou tolik odlišné informace všude? Je tak těžké se o MJ bavit jako o člověku, který por tento svět znamenal tolik. Spousta lidí ho brala prostě jako hvězdu, celebritu, co nás baví. Takhle kampaň vznikla žalostně později a ještě později se rozjíždí. Protože teď už je pozdě. Nikdy se nepřestaneme cítit provinili, i když viníci přiznají pravdu.
Nevím, jak to napsat, vyjádřit všechny myšlenky a pocity. Každé podobné video, článek mě jen nutí o tom přemýšlet. Je to stejně dobrá zbraň, jakou použili na MJ.
J8 si jeho smrt, jeho trápení budu vyčítat celý život, a všem, kteří ho milovali, protože si myslím, že jsme mohli a měli udělat více. Lidé mají velkou sílu, když se spojí. MJ nám to neustále říkal a dokazoval. Několikrát jsme to dokázali.
Existovali tolik lidí na světě, kteří měli možnost mu efektivněji ukázat, co se děje. Vymanit ho. A i když já jsme to nebyla, i tak si to vyčítám. Prostě si říkám:Proč jsem jen uvažovala o tom, zda tam pojedu? Proč jsme prostě nejela? Samozřejmě, praktické pro a proti. Co když to, jak s penězi atd. A nakonec vždycky všichni dopadnou stejně - uvědomí si, že tohle všechny, ty otázky, nebyli vůbec důležité ve srovnání s tím, že jste nijak nepomohli osobě, kterou miluje, obdivuje, která je Vaších idolem, která Vám určuje směr v životě, dává naději, radost a někdy i smutek.
A teď osobě i pochybuji, zda to tak prostě mělo být anebo nejsem něčeho takového schopná a pak tedy, zda tento smutek a výčitky zažiji ještě někdy v životě s někým jiným opět mojí vinou?
Jako lidi jsme zklamali. Velmi.
A zklamáváme pořád, když nemáme ani ucelený názor, když je živý, zdravý, nemocný, závislý atd...

Tohle není proti někomu. Jen snaha o vyjádření myšlenek a pocitů kvůli (nebo díky?) této kampani.

10 šenková petra šenková petra | 17. října 2009 v 22:06 | Reagovat

To je jasné,že ve filmu nebudou uvedeny ty špatné záběry ale jen ty kvalitní. Nesedí mi váha tady a pitev.protokol..že byl MJ pod lékama bylo patrné už v O2 aréna Londýn...štve mne,že se s tím nic nedělalo..

11 miška.hanuška miška.hanuška | Web | 17. října 2009 v 22:31 | Reagovat

Je mi z toho hrozně, nechápu to nic nechápu, proč tohle všechno?Hrozně mě štve že se nemůžeme dozvědět pravdu!! Je to hrozný nemám ktomu co říct :''(

12 speisy speisy | 17. října 2009 v 22:31 | Reagovat

Tak mi to nedalo a čtu ty stránky. A u toho si tak říkám, zda je to opravdu řešení. Teď, po jeho smrti. Opravdu "nezasvěcení" lidé pochopí, že nebyl "feťák", když "vyjde najevo, že nebyl zdravý a byl závislí na lécích"? Mám pocit, že teď, když se k tomu nemůže sám vyjádřit, ho to jen poškodí a opět si většina lidí bude myslet, že byl divný, nemocný, takový a takový. Však to známe s jinými detaily ohledně něj.
A proto je tu otázka: Dá se s tím dnes ještě něco dělat? Je lepší takto prorážet anebo držet pusu a říkat, jak bylo šve ok, abychom ho konečně očistili?

To je ale spamu ode mě, což? :) Omlouvám se, někdy asi moc přemýšlím.

13 Martina Martina | 17. října 2009 v 22:42 | Reagovat

V článku na nějakém (už nevím jakém) serveru) jsem četla, že  v době, kdy probíhal soud a MJ se zřejmě v této době stal definitivně závislý na lécích, se mu snažila jeho rodina pomoci, ale MJ odmítal, tím způsobem, že jeho bodygard měl na starosti nevpustit Jacksonovi na "inspekci" do Neverlandu.  Existovali kolem něho jistě i lidé, kteří jej varovali a dávali mu dobře míněné rady, alespoň podle rozhovoru, který je zde: http://www.etonline.com/news/2009/08/77937/. Z něho vyplývá, že MJ zřejmě přehnaně  důvěřoval lékařům a pokud je měl ve své přítomnosti, necítil se ohrožený na životě...

14 EllE EllE | Web | 17. října 2009 v 22:44 | Reagovat

[12]: To je v pořádku :) Tvé myšlenky jsou smysluplné a dávají smysl. Nedělají z Michaela podvodníka, dvojníka ani lháře :) souvisí s článkem. Jsi vzorový příklad pro uživatele píšícího komentáře :)

15 šenková petra šenková petra | 17. října 2009 v 22:47 | Reagovat

[12]: Je dobře,že přemýšlíme..info.o MJ jsou jednou dole a jednou nahoře,tak co si vybrat?

16 EllE EllE | Web | 17. října 2009 v 22:50 | Reagovat

[15]: Něco mezi :)

17 Martina Martina | 17. října 2009 v 23:19 | Reagovat

[16]: Přesně tak:-)Díky!!!

18 Hana Hana | E-mail | 17. října 2009 v 23:25 | Reagovat

yslím, že především  chtěl Michael opět překonat sám sebe, jak byl zvyklý. Naposledy. Protože řekl, že to bude jeho poslední vystoupení , poslední živý koncert. Tušil jistě, že je čas říct dost. Nevěřím ale, že by ho přímo krmili nebo vodili do schodů, na to nevypadal.  

19 speisy speisy | 17. října 2009 v 23:55 | Reagovat

Taky si myslím, že je to trochu přehnané, ale rozhodně souhlasím s tím, že na něj kladli velký tlak. DO všeho, do dlouholetého puzzle to zapadá. Nevím, zda to musel udělat, zda musel v každém případě souhlasit anebo mohl "odstoupit", "změnit". Každopádně si myslím, že mu nebylo nejlíp. Návštěvy u lékaři byli opravdu častější a častější, už jen podle fotek třeba na mjjpictures.com .A rozhodně byl hodně hubený, ačkoliv 49kg je dost dost málo a spíš by sedělo těch 62kg. Potřeboval pomoct a podporu, snad možná kvůli "jakémusi úpadku kariéry" měl pocit, že teď něco musí dohnat a my jsme mu mohli dát podporu v tom, že to zase nemusí přehánět.
Bohužel do toho my moc nevidíme, můžeme si jen skládat dílky, uvažovat nad spojitostmi a zkoumat.

20 Lenušik → your aff ♥ Lenušik → your aff ♥ | Web | 18. října 2009 v 10:30 | Reagovat

ja si myslím, že to ako na neho tlačili pravda byť mohla, ale sorry, ale podľa mňa je ostatné len výmysel a vymyslel to nejaký úžasný umelec, ktorý má vlastný film a chce aby si nikto nekupoval lístky na This is it. To, že mu Kenny musel pomáhať do schodov a kŕmiť ho už určite nebola pravda. Keby mal takéto problémy tak by mu rodina pomohla dostať sa z nich a na žiadne turné by ho nepustila. Toto je len môj názor. Síce jeho otec chová ako bezcitný, ale keď by mu šlo o peniaze nenechal by ho zomrieť keby bol v takomto stave. A Michael by takéto riziko ani nepodstúpil. Odstúpil by od turné, pretože dobre vedel, že má doma 3 malé deti, ktoré ho potrebujú. Odpíšte mi prosím. Chcem vedieť či súhlasíte, alebo ste tomu uverili.

21 karinek karinek | 18. října 2009 v 10:46 | Reagovat

[9]: ahoj ,ja s tebou uplne  souhlasim....citim to stejne....jsem zmatena a mam vycitky proc jsem jej opustila...........a k videu?Vubec nevim jestli an ten film mam jit,uz jsme si koupila listky ale  stratila chut po schlednuti videa!Jednu vec vim jiste....kdyz jsem videla video  kde Majkl oznamoval This is it v Londyne ,citela jsem ,ze neni v poradku,byl uplne jiny a hlavne byl pod vlivem leku.Jasne to jde videt na jeho chovani a vyjadrovani....proste uz tam byl jiny a potreboval pomoc uz davno!Jak jsi popsala  vse ve clanku ...ja citim vse uplne stejne!

22 EllE EllE | Web | 18. října 2009 v 10:52 | Reagovat

Já si myslím, že to tak mělo být. Každý z nás si něco uvědomil a jeho to snad vysvobodilo z toho průhledného akvária.

23 EllE EllE | Web | 18. října 2009 v 10:57 | Reagovat

[20]: Ne, nevyčítej si to. Prostě byl nesmysl po 7mi leté pauze 50 koncertů. Navíc ta fáma, že chtěl jenom 10 je totální kravina. Protože v roce 2007 udělala comeback Prince a měl jich 21. Michael se tedy v roce 2008 ptal, kolik je rekord a chtěl ho překonat. Tudíž dal 50,aby ho překonal i symbilicky.

24 EllE EllE | Web | 18. října 2009 v 10:58 | Reagovat

[23]: Jediný problém, který tam byl, že ty koncerty dali blízko sebe např. 13.7., 15.7., 17.7. a to Michael nechtěl, tak se to přesnulo třeba o 3-4 dny :)

25 karinek karinek | 18. října 2009 v 11:05 | Reagovat

ano  to mas pravdu,byli blizko sebe ,kazdy druhy den.....Myslim,si ze ted ma konecne klid a jak pises ,bylo to pro nej vysvobozeni....dekuji za pekny blog

26 EllE EllE | Web | 18. října 2009 v 11:08 | Reagovat

[25]: Děkuji, jsem ráda, že se ti tu líbí :)

27 verča verča | 18. října 2009 v 12:13 | Reagovat

[20]: souhlasím s tebou, nevěřím, že na tom byl tak špatně, protože pak nedává smysl videa a záběry ze zkoušek, kde je plný energie, tancuje 10 hodin denně a oni ho musí v zákulisí krmit? to prostě nedáváv smysl, taky si nemyslím, že by ohrozil svůj život a přitom zapomněl na to, že tu má 3 děti, které ho potřebují

28 speisy speisy | 18. října 2009 v 12:17 | Reagovat

Michael byl živel, dost věcí, ne-li všechno muselo být podle něho, měl skvělé nápady. Taky si myslím, že se chtěl prostě překonat, ale byl i velmi inteligentní a dobrý posluchač, kdyby mu tolik lidí dávalo najevo, že je to s ním špatné, nemyslím si, že by to ignoroval. A hlavně právě kvůli dětem. Ale nemohu se zbavit dojmu, a to ještě před tím, než se vůbec začalo uvažovat o zabití a dávno dávno předtím než vznikla tahle kampaň, že byl zabit úmyslně, resp. zavražděn a že v tom má prsty Sony. Protože teď už od nich nikdy neodejde, všechen zisk půjde k nim, po jeho smrti dost velký zisk a kdoví, co Michael chtěl udělat za další změny na koncertech.
Opravdu nevím, co Sony atd. měli v ruce a proč Michael někdy ustoupil. Jeho váha mi ale přijde nízká, protože nikdo mi nebude říkat, že to byla jeho normální taneční váha, v předchozích letech byl silnější a tančit mu šlo v pohodě. Naopak při jeho věku se měl "živit" lépe. Spotřeboval hodně energie. V jednom rozhovoru řekl sám, že od těch procesů už moc nejí. O čem nepochybuji je, že lidem okolo, co s ním pracovali, šlo hlavně o zisk, než o to, zda se bude cítit fajn. Nechápu, proč do něho cpali všechny ty léky. Upřímně, s návykovými léky to zase není taková katastrofa, moje maminka bere dlouho, již několik let, léky na bolest a samozřejmě si zvykla na ten pocit bez bolesti. Ale žádné nějaké "absťáky" nemá. Já naopak beru prášky na spaní, jelikož nemohu spát. To ale neznamená, že když jsem na doraz unavená, že neusnu, dokud tu látku nemám v sobě. Já si myslím,že MJ nebyl žádný závislák a že mu léky cpali, ačkoliv věděli, že je nepotřebuje.
O této kampani jsme nahoře a dole. Přijde mi to přehnaný a hlavně - pokud to věděli už 3týdny před jeho smrtí, nevidím důvod, proč tato kampaň nevznikla dříve.
Nicméně, jak už jsem psala (někde), ohledně úplných detailů můžeme tápat.

29 HanisShka HanisShka | E-mail | Web | 18. října 2009 v 14:30 | Reagovat

Už jsem se vyjadřovala jinde, ale trochu mě štve, že nedáváš zdroje. Buď tak hodná a dávej zdroje.

This Is Not It - je mi to velice líto, ale už jsme to řešili na diskuzi, takže nechci, aby mě z toho bolela i nadále hlava. :'-(

30 HanisShka HanisShka | E-mail | Web | 18. října 2009 v 14:43 | Reagovat

A k té anketce:
Michael je mrtvý i živý. Mrtvý v reálu, ale navždy živý v našich srdcích.

31 EllE EllE | Web | 18. října 2009 v 15:16 | Reagovat

[29]: Jaké zdroje? Jak můžeš vědět, odkud to mám? Co když ty kopíruješ  ode mě?

32 šenková petra šenková petra | 18. října 2009 v 15:25 | Reagovat

[20]: Přijde mi absurdní,aby Kenny krmil Majkla a po té s ním pracoval na jevišti. A jako režisér chtěl po něm nadlidské výkony-když byl údajně tak špatný. Všimla jsem si,že v březnu byl Majkl hodně hubený ale květen,červen mi přišel o dost lepší.Myslím,že v dokumentu to bude vidět.

33 Lady-pop&Michelle Lady-pop&Michelle | Web | 18. října 2009 v 16:55 | Reagovat

to je hroznýýý:-(myslíte že to je pravda??nevím co si o tom myslet:-(achjoooo

34 Billie Jean Billie Jean | 18. října 2009 v 17:11 | Reagovat

K tomuhle snad ani nejde nic říct...já už jsem nad tim přemýšlela tolikrát, tolik času jsem strávila přemýšlením nad tim, proč se to celý vlastně stalo.A vždycky řikám kdyby na něj třeba netlačili kvůli zkouškám, kdyby mu nedávali tolik léků...je toho hodně!Ach jo, proč zrovna on...=(

35 ♫Darling♫♪ ♫Darling♫♪ | Web | 18. října 2009 v 19:13 | Reagovat

Příšerný...

36 zdeničkaa zdeničkaa | 18. října 2009 v 21:12 | Reagovat

TVRDÉ ALE PRAVDIVÉ!!!!

37 Deny68 Deny68 | 18. října 2009 v 23:16 | Reagovat

Omlouvám se, nevyjádřím se úplně k článku..jen jsem se chtěla zeptat: ty lístky na This is it už se daj koupit??Myslela jsem, že budou k dostání až někdy 27.10. Můžete mi teda kdyžtak poradit, jak si ho už můžu koupit?Díky

38 speisy speisy | 19. října 2009 v 1:08 | Reagovat

[37]:
Oh, teď to nemyslím zle, ale nic jste neslyšela o předprodeji? byla na to velká kampaň. Předprodej vstupenek je od 27.9. Tak pokud budou ještě nějaké volné.
A DVD This IS It je také v předprodeji. Někde na blogu je myslím odkaz.

39 Pablla Pablla | Web | 19. října 2009 v 16:36 | Reagovat

[9]: Souhlasím s každým slovem v tvém komentáři. Nejvíc smátný ovšem je, že si toho začínají lidé všimat až po jeho smrti? Co se tím řeší? Nic. Akorát vznikají jen další domněnky a názory. Pokud je tohle video pravdivé, proč se neobjevilo už dřívě, když Majkl ještě žil? Já už se nenechávám ovlivnit názory druhách, já už mám svůj a to je ten, že Majký miloval hudbu a že měl určitě radost, že to může znovu dělat, ale že všechno má své hranice a možná, že se díky svému perfekcionismu přecenil. Tím mu ale nedávám vinu...smrt beru jako něco, co je nevyhnutelné a nevyvratitelné, nezvratné a pokud zemřel, tak zemřít měl.

40 Anetry Anetry | Web | 19. října 2009 v 16:49 | Reagovat

Tohle je zase fanatismus. Nevěřím tomu. Navíc - ta pitevní zpráva BYLA oficiální. Takže nazdar.
A mnoho věcí co tady nahoře je napsaných, ani nedává logiku.

41 lenka lenka | E-mail | 20. října 2009 v 12:09 | Reagovat

Nemyslím si, že by to byla úplná pravda, co se v článku píše, Michael vždy dbal na svoji image a na veřejnosti skoro vždy působil silně a energicky. Ale myslím si, že v soukromí občas dost trpěl, a to vzhledem k silným úzkostem, depresím a bolestem (v důsledku svého hrozného dětství), proto bral ty léky, a jsem přesvědčena, že v posledních měsících měl opravdu problémy to zvládnout díky obrovskému stresu z nadcházejících koncertů.  Vycházím z toho, že sama beru léky podobné jako bral Michael a dobře vím, jak hrozné jsou ty stavy úzkosti a deprese a hlavně ta snaha to ukrýt před veřejností. Vůbec se nedivím, že trpěl chronickou nespavostí, kterou si vypěstoval díky koncertním turné a přispěla k tomu jeho citlivá povaha obrovského umělce a tvůrce. Sama vím, když můj syn hraje v divadle a já po jeho představení přijdu domů, tak nemůžu vůbec spát díky emocím a adrenalinu ( a to jsem tam jen jako divák!). Každopádně Michael nebyl nikdy žádnej feták či narkoman, byl pouze nemocný (dle psychologické diagnostiky i úzkosti a deprese jsou nemoc), platil doktorům horentní sumy za to , aby mu pomohli a ne aby ho zabili. Měli by za to být tvrdě potrestaní. Pokud se týká plastických operací, i kdyby jich měl milion, je to jeho věc a nikomu do toho nic není. Dle mého názoru  jeho smrt zapříčinili - jeho otec, dvě rodiny dětí, které ho obvinili ze zneužívání (1993 a 2005) a v neposlední řadě jeho lékaři, kteří mu předepisovali a podávali nebezpečné léky.

42 EllE EllE | Web | 20. října 2009 v 14:48 | Reagovat

[41]: Ano, konečně řeč někoho, kdo má vlastní zkušenosti. Jak jsi psala, tak jsou to velmi těžké a depresivní stavy. Navíc si troufám tvrdit, že ty jistě nejsi vytížená jako Michael, takže bychom si tvůj popis měli vynásobit 1000x.

Já si myslím, že závislý byl, ale rozhodně nedobrovolně. Když berete na depresy a stres prášky, je možné, že závislý nejste, ale pokud berete ještě prášky proti bolesti... Představte si být bez těch léků např. měsíc. On závislý byl a přípravou na turné se to ještě prohloubilo. Je to tvrdé, ale já si myslím, že to tak mělo být. Přišel by jeho největší osobní pád,  kdyby nezemřel. Totiž neúspěch na pódiu. Myslím, že by při jednom z koncertů neobstál a to by ho zlomilo duševně. Ačkoli nejsem věřící, myslím, že Bůh ho ochránil před tímto zlomem a vzal si k sobě zpět. Věděl, že těch ran přímo do srdce měl za svůj život mnoho.

43 lenka lenka | E-mail | 20. října 2009 v 15:01 | Reagovat

Ano, souhlasím, můžete si to vynásobit 1000 x, a věřte mi, je to velmi , velmi hrozné. Přesně vím, jak se asi mohl cítit, o to víc mě to zraňuje jak, ho lidi kritizují. Pevně věřím tomu (a můj velmi dobrý terapeut) mi to potvrdil, že i v tomto těžkém psychickém stavu to nemuselo dojít tak daleko, i tyto stavy se dají zvládnout bez závislostí, ale to by kolem sebe musel mít jiné lidi a hlavně doktory!!!! Také je všeobecně známo, že při úzkosti na člověka blahodárně působí nekomplikovaný dětský svět, proto tak miloval děti a byl extremně citlivý na jejich bolest (protože tuto bolest velmi dobře znal z dětství), a okolí z něj nakonec udělalo pedofila. Myslím, že to muselo Michaela ranit úplně nejvíc. Vím na 100 %, že jeho láska k dětem byla naprosto čistá, i já ve svých stavech vyhledávám dětskou společnost, děti miluji a večer usínám u pohádek (můj stav je také způsoben tramaty v dětství, ale ne v takové míře jako u Michaela). Jen jsem chtěla napsat svoje pocity, protože kdo to neprožil si to dovede jen těžko představit.

44 speisy speisy | 20. října 2009 v 15:26 | Reagovat

[41]:
Bohužel i já vím o čem je řeč, moje dětství stálo za prd, troufám si tvrdit, že to zažil Michael alespoň přineslo ovoce a stal se z něj jedinečný umělec. jak popisuje ve své řeči na Oxfordu, jeho otec se k němu choval tak, jak se choval, protože chtěl, aby byl úspěšný. Dejme tomu. Můj otec se ke mně tak choval aniž by měl nějaký, byť absurdní důvod. Problémy z dětství mě doprovázejí do teď, možná proto jsme vždy tolik rozuměla MJ. Moje první deprese přišla, když mi bylo 16let! Žádné léky jsme nebrala a bylo to hrozné. Místo toho jsem psala povídky, básničky, deníky. Představa 100x hoších starostí - jasně, že bez léků se to nedá vydržet. Ale já trpím chornickou nespavostí, na můj věk je to velmi nezvyklé a beru prášky na psaní troje a stejně nespím. Moje maminka bere antidepresiva už několik let, pravdou je že má stále silnější a silnější. Ale aby se zlepšila dušička musí mít člověk něco, co vždy to špatné vykompenzuje. MJ měl děti a fanoušky. Možná kdyby našel svou lásku, tak by bylo všechno fajn. Na prášky proti bolestem se podle mých zkušeností nenavyká tak lehce jako na ostatní.
Nicméně, já si myslím, že tolik léků, kolik do něho narvali za poslední rok, nepotřeboval a že to bylo asi i cílené. 50 koncertů bylo opravdu hodně, ale Mj byl silný člověk a to především duchem, podle pitvy to bylo v pohodě se zdravým. Možná chtěl udělat změny, možná chtěl změnit počet, možná chtěl větší pauzy a možná proto tu teď není. Já si prostě myslím, že Bůh (v Boha věřím, ale v žádné církvi nejsem) nám dal za poslední - řekněme 2-3 roky - šanci MJ zachránit, podpořit, pomoct a především v posledním roce, ale my jsme nic neudělali. A tak prostě odešel. Aby se netrápil, netrpěl, když jsme mu nijak nepomohli. A takzvaní následovníci, z této kampaně mi přijdou vůbec směšný, když měli přístup k MJ, ale nedokázali nic. Jistěže by to nebylo snadné, ale šéf jeho ochranky byl jeho přítel, nechal by takto trápit? Rozhodně ne!
MJ dal tomuhle světu tolik, dal naději a radost a víru v lepší časy, dal nám novou energii a ideologii v něco a co jsme jako svět udělali my? Ukázali mu, že jdeme jen po penězích (soudní procesy, ať už s kýmkoliv).
Lidstvo obecně mu vzalo část jeho ideálů, to je ta největší bolest, se kterou se člověk nejdéle směřuje.
Abych to ukončila: Myslím, že ho zabila Sony nebo ti druzí (teď si nemohu vzpomenout), protože s nimi měl dlouho velké problémy, protože je držel v šachu a protože opravdu chtěl odejít.
Bohužel musím říct, že Na Michaelu Jacksnovi jsme jako svět ukázali všechny své špatnosti, od chamtivosti, massmédia až po moc nadnárodních korporací.

45 speisy speisy | 20. října 2009 v 15:27 | Reagovat

Heh, omlouvám se za chyby při protočení písmenek :)

46 Jaňulka Jaňulka | 20. října 2009 v 20:15 | Reagovat

[45]: Pokud tento komentář směřoval na mě, překlepy nejsou chyby. Navíc - Vy jste nikomu neznalost gramatiky nevyčítala, tudíž bych ji nevyčítala ani já Vám.

47 EllE EllE | Web | 20. října 2009 v 20:36 | Reagovat

[46]: Ano, tobě ji taky nikdo nevyčítal,  přesto se do toho pleteš! Po tobě by neštěkl ani pes, nikdo tě tu neřešil. O gramatice jsem psala Laidy, ty ses jen nachomýtla. Tak tu nepoučuj speisy o tom, co má psát, a co ne! Evidentně s tvými názory nesouhlasí, tak ji nech to vyjádřit.

48 Jaňulka Jaňulka | 20. října 2009 v 22:15 | Reagovat

[47]: Ano, zastala jsem se Laidy, protože jí to vyčítal člověk, co rovněž nepíše bez chyb! Nikdo přece ale nepoučuje Speisy o tom, co má psát a co ne - kde jsi to nabrala? Mi rozhodně nevadí, že se mnou nesouhlasí - naopak, má smysluplné názory a je to jeden z mála lidí zde, kteří, než člověka odsoudí, mu dají možnost se vyjádřit a ukáží mu svůj pohled vnímání... Takže v čem je problém ??? Jen ať píše, její příspěvky ráda čtu - přestože má jiný názor, ale jak jsem již psala, o tom to není - je to o přístupu k lidem a na ten si u Speisy stěžovat nemůžu !

49 šenková petra šenková petra | 20. října 2009 v 23:24 | Reagovat

Naprosto souhlasím s komentáři od Lenky!!! Deprese a úzkosti nejsou žádná sranda a závislost na lécích je někdy horší-než být závislý na alkoholu atd. Jednou se MJ ze závislosti už léčil....napadla mne myšlenka jestli se někomu Majklova závislost nehodila do krámu.

50 yanny yanny | 21. října 2009 v 9:48 | Reagovat

Za to abych znala pravdu bych dala nevim co.. jak to vsechno bylo.. ted uz je pozde resit co, jak umrel. umrel velkym psychickym a fyzickym vytizenim a lekum ktere mu predepisovali ! ale jak to mel vedet? copak vy kdybyste dostavaly od doktora leky tak by Vas ani nenapadlo ze vam to muze ublizit.. myslim si ze v tom je vic lidi, kteri muzou za jeho smrt a mneli by byt hodne potrestani!protoze nechaly umrit cloveka ktereho nam poslal nekdo zhora aby udelal svet lepsi! doufam ze se nekteri lide, kteri citi jem trochu viny na tom ze umrel, hodne stydi!

51 speisy speisy | 21. října 2009 v 18:36 | Reagovat

[50]:

Souhlasím.

[46]:
Ne nebyla to narážka na Vás, nikde jsme Vás nezmiňovala. CO se řeší v jednom článku neřeším jinde. Omlouvala jsem se za překlepy, kterých tam je hodně, jako např. prášky na psaní apod.¨

52 Terezka Terezka | E-mail | Web | 28. října 2009 v 6:31 | Reagovat

No, hodně mě to... znepokojilo? Zdeptalo? Popravdě řečeno nevím, co si o tom mám myslet. I want the truth...! Logicky se dá vydedukovat, že velká většina těchto informací je pravdivých. Ovšem nemyslím si, že až do takové míry. Samozřejmě, dnešní svět se točí jenom kolem peněz, ale přece jenom...
Jsem zvědavá, jak se tohle bude dál vyvíjet.
Jedno je jisté, Michael ještě neměl odejít a doufám, že všichni, kdo za to nesou zodpovědnost se budou topit ve vlastní šťávě!
Mimochodem, vážně měl 49kg?...

53 katarinah katarinah | 28. října 2009 v 8:57 | Reagovat

na vsetkom je kus pravdy ale to na veci nic nemeni nic nam ho uz nevrati asi to tak malo sa stat a hlavne si myslim pokial sa mu navrat na scenu nevydaril to by on nevydrzal asi Boh vedel preco si ho zobral a to ma tak ukludnuje lebo na liekoch by som skoncila aj ja                                                                  

54 EllE EllE | Web | 28. října 2009 v 11:16 | Reagovat

[53]: Přesně. Všechno se děje pro NĚCO!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama